A korcsolyázás segíthet a fogyásban


Fitnesz — Ahhoz, hogy a fölösleges kilók olvadozni kezdjenek rólunk, kalóriát kell égetnünk, ezt pedig valamilyen sporttal érhetjük el. Egyetlen kilogramm leadásához legalább kalória elégetésére van szükség. Ezért mindig érdemes többször is átgondolni minden egyes alkalommal, hogy milyen élelmiszerek szerepeljenek az étrendünkben, hiszen nem olyan könnyű leadni a súlyfelesleget, rengeteget kell a konditeremben vagy a szabad levegőn mozogni ahhoz, hogy a zsírpárnáktól megszabaduljunk. Amennyiben mégsem tudsz ellenállni a finom falatoknak, akkor a legjobb, ha olyan sport mellett döntesz, amellyel óránként a lehető legtöbb kalóriát tudod elégetni. Ilyen sport például a korcsolyázás, amely kíméli az ízületeket és javítja az egyensúlyérzéket.

Égesd a kalóriákat hóesésben! Pedig hidd el, nem csak tavasztól őszig érdemes órákat tölteni a szabad levegőn! Ne tartson vissza a nagy hó sem a mozgástól — íme, három szuper edzésforma télre! Javítsd az állóképességedet korcsolyázással!

hogyan lehet karcsúsítani a hátsó oldalt fogyás átalakulása

A korizás a tél egyik legszuperebb sportja: nemcsak edzésnek kiváló, de családi programnak is remek, hiszen a gyerekek is imádnak csúszkálni a jégen.

Nemcsak a fővárosbande vidéken is számtalan jégpálya ad lehetőséget a korizásra, csak kényelmes, réteges öltözködés és egy pár korcsolya kell hozzá.

Szórakoztató edzési formák fogyáshoz

Forrás: Thinkstock Ez a mozgás az állóképességet is javítja, és segít az elhízás ellen : egy óra alatt több mint kalóriát elégetsz, abszolút kardiómozgást végzel, így a korizás a súlyodra is jótékonyan hat. Fejleszti még az egyensúlyérzékelést, és alaposan megdolgoztatja a láb izmait: ha szép popsit, formás combokat szeretnél, mindenképp ezt a sportot válaszd!

A korcsolyázás tartásjavításra is kiváló, mivel folyamatosan figyelned kell arra, hogy helyesen tartsd magad csúszás közben.

súlyvesztés 38 terhességi héten hogy a gondolkodásmódod lefogyjon

Az edzésbe bekapcsolódnak a has izmai is, így nem túlzás azt állítani, hogy télen heti a korcsolyázás segíthet a fogyásban korcsolyázás bőven felér ugyanennyi aerobikórával. Síelj a formás combokért!

Az 5 leghatékonyabb kardiogép, amely segít a fogyásban

Bár a síelés egy kicsit kevesebb kalóriát éget, mint a korcsolyázás — 1 óra alatt nagyjából kalóriával számolj — ez a mozgás is hihetetlenül hatékony.

Tetőtől talpig átmozgat, javítja az állóképességet, és persze az alakformáló hatása sem utolsó. Gyakorolhatod a sífutást is, az ugyanis egy, a lesiklásnál sokkal intenzívebb mozgás, edzi a szívet, az érrendszert, és főképp a combizmokat formálja.

hogyan lehet visszaégetni és a hónalj zsírját hogyan fogyok a nyár folyamán

A klasszikus síelésnél is a lábizmok dolgoznak, de bekapcsolódnak a munkába a kar és a has izmai is. Forrás: Thinkstock Ha síelni indulszfontos, hogy előtte felkészülj a mindennapos sportolásra: már otthon is végezz olyan gyakorlatokat, amik erősítik a comb izmait, itt korábban mutattunk is néhány remek feladatottöbbek között a guggolást és a kitörést, amik abszolút ráhangolják a testet erre a mozgásra. De vannak olyan speciális jógagyakorlatok is, amikkel szintén felkészítheted a testet az egyhetes síelésre: ezeket itt mutattuk be.

Ha pedig már kint vagy a pályán, ne indulj neki rögtön az első lejtőnek, inkább szánj időt a bemelegítésre. Igen, ezt síruhában is meg lehet oldani: hidd el, jelentősen csökkented a sérülésveszélyt, ha alaposan, percben átmozgatod a főbb izomcsoportokat.

fogyás laktóz intolerancia ha fázol lefogysz

Melegítsd be a nyakcsigolyákat, majd karkörzésekkel a felsőtestedet, a derekadat, és nem baj, ha a léc a lábadon van, de mozgasd át a csípődet, combokat. Ez után óvatosan végezz el pár guggolást, ami azért nagyon fontos, mert a térded egész a korcsolyázás segíthet a fogyásban igénybe lesz véve.

Sétálj a jó közérzetért!

Égesd a kalóriákat hóesésben! – Három mozgásforma, amit télen is gyakorolhatsz!

A hatalmas hóban is lehet ám sétálnide választhatod a nordic walkingot is! Hóban ugyan nem olyan könnyű a tempós gyaloglás, viszont így sokkal intenzívebben megdolgoztatod az izmaidat. Egy óra gyors, tempós gyaloglással körülbelül kalóriát égetsz el, ám ha a nordic walking mellett döntesz, még a karod is dolgozik a bottal. Forrás: Thinkstock Ha olyan terepet választasz, ahol hegynek fölfelé kell menned, még sokkal intenzívebben formálod a comb- és főképp a farizmokat.

A HillVital Fitt ecet neked is segíthet a fogyásban! - HillVital

Ha a szabadban edzel, különösen figyelj oda a réteges öltözködésreha pedig a sétát választod, szerezz be olyan lábbelit, ami kevésbé csúszik a havon, nem fázik benne a lábad, és emellett kényelmes is.

Nagy Amarilla szakértő Nagy Amarilla személyi edző, gerinctréner Ha télen, a szabadban végzünk kardiómozgást, a megfelelő folyadékbevitel az edzés után épp olyan fontos, mintha nyáron, melegben edzenénk.

Az 5 leghatékonyabb kardiogép, amely segít a fogyásban ápr 09 0 Amikor elkezdjük a kardioedzést, sokszor tanácstalanok vagyunk melyik kardiogépet használjuk. Futópad, szobabicikli, ellipszis tréner, taposógép talán a legismertebbek, de léteznek más fajta kardiogépek is amelyekkel hatásos eredményt érhetünk el.

Az izzadás ilyenkor is elindul, folyadékvesztéssel jár a sportolás, ezt pedig sokan elfelejtik. Ami még fontos, ha a fogyás a cél, az az, hogy ha valaki diétázni akar, ne a mínuszokban kezdje el. Az immunrendszert ilyenkor erősíteni kell, tavasszal azonban már mehet a koncentrált méregtelenítés!

segíthet isten hogy gyorsan fogyjak hogyan lehet természetes módon elveszíteni a felsőtest súlyát

Támogatott tartalom.