Gyorsan éget zsírt otthon


  1. Képtelen elveszíteni a szubkután zsírt
  2. Hogyan veszíts nyolcszor több hasi zsírt? | Well&fit

Kardió jellegű mozgásnak nevezik azokat a sportokat, melyek megemelik, és huzamosabb ideig magasan tartják a pulzusszámot. Ezzel növelik a kitartást, erősítik a kardiovaszkuláris rendszert, míg végzésük általában rövid idő alatt jó sok kalóriát éget, így a fogyni vágyók kedvencei.

4 hét alatt elveszíti a comb zsírját

Az ilyen mozgások közös jellemzője, hogy általában nagy izmokat mozgatnak meg, és monoton módon kell őket végezni. Jó példa erre a futás. Nem ez azonban az egyetlen lehetőség.

a fogyás segíti e a vizeletinkontinenciát

Akár otthon is végezhetsz ennél sokkal változatosabb kardióedzést a fogyókúra kiegészítéseként. Otthoni kardióedzés A kardió edzések maguk sok kalóriát égetnek, de nem támogatják kifejezetten az izmok épülését, így akkor lesz ez a mozgás a leghatékonyabb, ha rendszeres erősítéssel is kiegészíted. Így kellőképpen terheltek lesznek az izmaid ahhoz, hogy ezek tömegéből megfelelő fehérjebevitel mellett ne veszíts a diéta során, így pörögjön az anyagcseréd.

fogyjon biztonságosan és hatékonyan

A legjobb, ha például egy héten három erősítő és két kardió edzés végzel, míg a két pihenőnap nem esik egymás mellé. Egy másik jó lehetőség, hogy minden alkalommal vegyesen végzel erősítést és pár mozdulatsort a következő kardióból.

5 PERCES OTTHONI LÁB EDZÉS - KÖNNYŰNEK TŰNIK, BRUTÁLUL ÉGET! (Felszerelés Nélkül!) - OTTHONI EDZÉS

Ilyen módon két-három hét alatt megszabadulhatsz egy-egy plusz kilótól, sőt, hamarosan azt is észreveheted, ahogy az edzésekkel haladsz gyorsan éget zsírt otthon, hogy feszesebb, formásabb az alakod a fejlődő izmoknak hála.

Csináld ezeket a gyakorlatokat közepes vagy magas intenzitással percig rövid, maximum másodperces szünetekkel, és egy összesen 20 perces kőkemény edzést kapsz, vagy iktasd be a kedvenceidet egy erősítő edzés kiegészítéseként!

zsírfogyasztás zsírvesztés com