A fogyás segíti a memóriát


Tápláld az agyad, hogy jól működhessen!

a fogyás segíthet a pitvarfibrillációban

Tengeri halak A tengeri ételek két olyan fő tápanyagot tartalmaznak, melyekre a szervezetednek szüksége van: omega-3 és D-vitamin. A D-vitamin szintén jótékonyan hat az agyra, csupán grammnyi lazac adagban nemzetközi egység D-vitamin található.

hogyan lehet elveszíteni kövér tinédzsert

Áfonya A szuper bogyós gyümölcs antioxidáns tartalma igen magas, nagyon egészséges az agy számára. Kutatások igazolták, hogy az áfonyában található antocianin fokozza az agyi vérkeringést, megvédi az agyi sejteket az oxidácótól és segíti a neuronok közötti kommunikációt.

1 hét alatt 10 kg fogyás

Kutatók Állatkísérletek igazolták, hogy az áfonya jótékonyan befolyásolja a rövid távú memóriát, a navigációs képességeket, egyensúlyt és koordinációt.

Olívaolaj Még egy érv az egészséges olívaolaj mellett: magas polifenol tartalma miatt, mely egy olyan antioxidáns, amely serkenti az agyműködést és segíti a memóriát.

lx fogyás

Egy tanulmány szerint az extra szűz olívaolajban található zsírok jótékonyan hatnak a memóriára és csökkentik az Alzheimer-kór kockázatát.

Zöld levelű zöldségek Az olyan zöldségek, akár a kelkáposzta, spenótkiváló K-vitamin források. A K-vitamin pedig nagyon pozitívan hat az agy kognitív folyamataira.

thinair fogyás vélemények

Azok az emberek, akik naponta ilyen levelet fogyasztottak, szellemileg olyan szinten voltak, mint 11 évvel fiatalabb társaik, akik viszont nem ettek zöld levelű zöldségeket.

Fotó: Profimedia — Red Dot.

ginzeng zsírégető